Järvenpään Vesi

Järvenpään Veden tiedotuslehti

2022

Huom! Sinulla on käytössäsi Internet Explorerin vanha versio. Tämä nettilehti on optimoitu Explorerin uudemmille versioille. Suosittelemme selaimen päivitystä myös tietoturvasyistä.
Järvenpään Veden laatu keskiarvoa parempaa

Järvenpään Vesi osallistui WACSI 2021 -asiakastyytyväisyystutkimukseen, jolla selvitettiin vesilaitosten kotitalousasiakkaiden mielipiteitä veden laadusta ja vesilaitoksen toiminnasta. Viime vuonna toteutettuun tutkimukseen osallistui 14 vesilaitosta ympäri Suomea.

Raportti osoittaa Järvenpään Veden toiminnan ja laadun olevan erinomaisella tasolla.

Tutkimuksessa arvioitiin veden laatua jakelua, vesilaitoksen palvelua ja viestintää. Järvenpää Veden asiakastyytyväisyyden keskiarvoa mittaava kokonaisindeksi oli 8,76, keskiarvon ollessa 8,66. Eri osa-alueet arvioitiin kouluarvosanoin (4–10).

WACSI 2021 -tutkimus on tehty puhelinhaastatteluina 30.7.–13.11.2021 välisenä aikana. Tutkimus ja kaavio Taloustutkimus Oy.

TK mediatalo - Asiakaslehti verkossa